coreutils & shadow

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 25 Sty 2004, 01:36:12 CET

On Sat, Jan 24, 2004 at 09:39:07AM +0100, Rafał Cygnarowski wrote:

> 1. Jesli jest konflikt w plikach to zglosi. rpm nie ma pojecia o tym,
> ze jak zainstaluje pakiet x a potem y to ze x moze przestac dzialac
> bo mu y przeszkadza - konflikt w plikach nie jest konieczny.
> 2. Jesli jest wpisany jawny Conflicts dotyczacy rowniez konfliktow w
> plikach (ktore dla przypomnienia rpm znajduje) to zyskujemy
> dodatkowo, gdy np. instalujesz cos poldkiem przez siec - wiesz juz
> przed instalacja pakietu, ze sie nie zainstaluje i nie ciagniesz np.
> OOo darmo...

poldek _mógłby_ to rozpoznawać (bo ma listy plików w indeksach), ale
obecna wersja tego nie robi, więc wykłada się dopiero rpm.

Natomiast bez tego Conflicts ciężko byłoby się domyśleć, jak rozwiązać
problem z konfliktami plików (samo to, że na ftp jest nowsza wersja
innego pakietu nie musi nic oznaczać).