bind-utils

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 29 Sty 2004, 14:07:47 CET

Dnia Thursday 29 of January 2004 13:59, Marcin Krzyzanowski napisał:
> rzeczy z bind-utils zdaja sie nie dzialac jesli w systemie nie jest
> zainstalowany iconv, moze to ktos potwierdzic ? czy zatem tam gdzies nie
> powinno byc R: iconv ?
Jak miałem ustawione polskie locale i "przez przypadek" nie odpowiadającą
glibcom wersję iconv to przy próbie uzycia `host' dostawałem komunikat w
stylu: can't convert UTF-8.
Krzyżak - a co tam - poświęce się ;-):
$ host 62.148.92.146
146.92.148.62.in-addr.arpa domain name pointer dns1.mmt.pl.
$ rpm -q --whatrequires iconv
gettext-devel-0.12.1-1
gtk+-1.2.10-12
gtk+2-2.2.4-6
mutt-1.4.1-4
$ sudo rpm -ev iconv --nodeps
$ host 62.148.92.146
host: convert textname to UTF-8: invalid name
$ LC_ALL=C host 62.148.92.146
146.92.148.62.in-addr.arpa domain name pointer dns1.mmt.pl.

Pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner