PLD-doc: PLD-uprawnienia_do_zasobow - removed direct access for ol...

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 30 Sty 2004, 21:44:45 CET

On Fri, Jan 30, 2004 at 07:59:52PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> A propos psucia, to komu coś zrobić w związku z używaniem "kill -9 -1"
> na koncie builder?
> Nawet nie dotarł log z przerwanego budowania glibca (w zaawansowanym
> stadium zresztą).
ukhm?
/me się raz przyznaje że omyłkowo ubił jakies budowanie na sparcu -
chyba glibca właśnie. Potem puściłem jezcze raz. Ale to było dawno
temu... Nie widzę już togo w queue.html.

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.