PLD-doc: PLD-uprawnienia_do_zasobow - removed direct access for ol...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 30 Sty 2004, 21:34:15 CET

On Fri, Jan 30, 2004 at 09:44:45PM +0100, undefine w aramin.net wrote:

> ukhm?
> /me się raz przyznaje że omyłkowo ubił jakies budowanie na sparcu -
> chyba glibca właśnie. Potem puściłem jezcze raz. Ale to było dawno
> temu... Nie widzę już togo w queue.html.

Nie, kto inny, dzisiaj na alphie.

PS. jak już musicie ubijać, to kill przyjmuje także inne parametry.
W szczególności po coś jest (domyślny) SIGTERM, a także możliwość podania
PID-a.
I myślę, że niektórzy byliby zainteresowani faktem i przyczyną ubicia,
co najmniej puszczający zlecenie.