RescueCD - oops kernela na VIA EPIA [było: Embedded PLD - (...)]

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w pld-linux.org
Czw, 1 Lip 2004, 02:37:06 CEST

On Wed, Jun 30, 2004 at 06:27:51PM +0200, Tomasz Jadowski wrote:

> Ja po odpaleniu RescueCD (1.92 z 2004.01.26) na jądrze 2.4.x mam
> oopsa na samym początku (po sprawdzeniu pamięci) i jądro drukuje coś
> takiego:
>
> Checking if this processor honours the WP bit even in supervisor
> mode... <1>Unable to handle kernel paging request at virtual
> address c0000000
> [ dalej są flagi, stos itp]
>
> Code: 88 0a 31 c0 c3 53 bb 00 c0 28 c0 81 fb 00 90 2a c0 73 43 8d
> <0>Kernel panic: Attempted to kill the idle task!
> In idle task - not syncing

2.6.x sproboj, spotkalem sie z tym na 486 niektorych ale ciagle nie
znalazlem co balagani w 2.4.x ze tak sie zachowuje
btw jakies 2.4.20 pldowe chodzi poprawnie i tego bledu nie generuje
tzn niemam teraz dostepu do tego co kiedys spisywalem oopsa z ekranu
bo poza domem jestem dosc daleko, ale jak wroce to postaram sie to
obejzec znowu bo widze ze blad nie tylko na 486 sie uzewnecznia

a co do embedow tak przy okazji to mogloby to byc ciekawe, ja mam co
prawda pelnowymiarowe AT ale i tak wolne/maloramu itd wiec pewnie bym
poprobowal troche uzywac takiego embeded PLD

--
agaran at pld dash linux dot org :: PLD Linux Developer
I do not fear computers.  I fear the lack of them.