RescueCD - oops kernela na VIA EPIA [było: Embedded PLD - (...)]

Tomasz Jadowski jadowski w post.pl
Czw, 1 Lip 2004, 10:30:24 CEST

On Wed, Jun 30, 2004 at 08:09:52PM +0200, Arkadiusz Patyk wrote:

> na rescue jest kernel z linux24.spec
> vaniliowe sie nie da - nie ma miejsca na dwa.

To może warto wygospodarować nawet kosztem innych pakietów.
Rescue jest używane w awaryjnych sytuacjach i taka sytuacja
jest IMHO trochę problematyczna :)))

Poza tym dużo ludzi używa rescue do ratowania !PLD systemów
i takie "wzorcowe" jądro by się przydało :)

Pozdrawiam
Tomek

P.S.
Przejrzałem listę pakietów i moja propozycje do usunięcia:
- joe (jest vim)
- echat (nie wiem do czego :) ale są ekg, irssi itp.)
- lynx (jest elinks, ew. na odwrót)
- ncftp (jest lftp ew. na odwrót)
- exim (całkowicie ew. zastąpienie go np. esmtp)

Nie wiem ile da to oszczędności, ale ostatecznie można
jescze usunąć (propozycje problematyczne i kontrowersyjne :))
- man-pages ??
- egzotyczne demony/narzędzia (jakie ???)
- perl i pakiety zależne ??

--
[ Tomasz Jadowski   jadowski w post.pl  PGP ID: 0x13AB0663
[ 3252 FE7F 703C 7A13 A2A0  021A A7B2 74A5 13AB 0663