RescueCD - oops kernela na VIA EPIA [było: Embedded PLD - (...)]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 1 Lip 2004, 10:44:31 CEST

Lubisz flame?

On Thu, 1 Jul 2004, Tomasz Jadowski wrote:
[...]
> P.S.
> Przejrzałem listę pakietów i moja propozycje do usunięcia:
> - joe (jest vim)
> - echat (nie wiem do czego :) ale są ekg, irssi itp.)
> - lynx (jest elinks, ew. na odwrót)
> - ncftp (jest lftp ew. na odwrót)
> - exim (całkowicie ew. zastąpienie go np. esmtp)

To są _twoje_ preferencje....
Ja za nic w świecie nie chciałbym lftp zamiast ncftp... a zamiast elinksa
widziałbym links albo links2
Ale to są osobiste preferencje i autor rescue decyduje tu już pod swoim
kątem.

Choć zastąpienie exima czymś mniejszym to faktycznie nie jest zły pomysł.

> Nie wiem ile da to oszczędności, ale ostatecznie można
> jescze usunąć (propozycje problematyczne i kontrowersyjne :))
> - man-pages ??

e-e

> - egzotyczne demony/narzędzia (jakie ???)
> - perl i pakiety zależne ??

taaaa - jasne...

Pokombinuj raczej co zrobić, żeby rescue lepiej skompresować :PPP
Może pakiety powinny być przebudowane z -Os ? Może kilka innych flag by
się przydało, żeby całość była mniejsza?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski