debuginfo...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 7 Lip 2004, 21:29:12 CEST

On Wed, Jul 07, 2004 at 09:18:04PM +0200, Paweł Sikora wrote:
> # rpm -ql mplayer|grep debug
> /usr/lib/debug

Ble. Używanie %{_libdir}/* w %files jest Złe.
Za dużo swobody pozostawia. Nawet jeśli w danej wersji daje pożądany
efekt, to w następnej może być "po cichu" źle.

> 2).
>
> przy %_enable_debug_packages 0 do cflags leci -g

? u mnie nie. Chyba że sam pakiet wpycha albo się użyje --debug (albo
własnych flag z -g).

> i wywolywany jest skrypt find-debug... + pochodne smieci.

A to fakt. Coś z kolejnością definicji makr w rpm-ie.
W globalnych macros %_enable_debug_packages jest ustawione na
1 i lokalne ustawienie na 0 przykrywa nie wszystkie wystąpienia :/