debuginfo...

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Czw, 8 Lip 2004, 14:17:17 CEST

On Wednesday 07 of July 2004 21:29, Jakub Bogusz wrote:

> Ble. Używanie %{_libdir}/* w %files jest Złe.
> Za dużo swobody pozostawia. Nawet jeśli w danej wersji daje pożądany
> efekt, to w następnej może być "po cichu" źle.

po cichu zostalo jeszcze np.:

/usr/lib/debug/usr/lib/xmms/Effect:
/usr/lib/debug/usr/lib/xmms/General:
/usr/lib/debug/usr/lib/xmms/Input:
/usr/lib/debug/usr/lib/xmms/Output:
/usr/lib/debug/usr/lib/xmms/Visualization:

/usr/lib/debug/usr/share/festival
/usr/lib/debug/usr/share/festival/lib
/usr/lib/debug/usr/share/festival/lib/etc
/usr/lib/debug/usr/share/festival/lib/etc/unknown_Linux:
audsp.debug

ciekawym ile pakietow na ftp-ie bedzie mialo ciche dodatki.

> ? u mnie nie. Chyba że sam pakiet wpycha albo się użyje --debug (albo
> własnych flag z -g).

nowy plik z makrami mial domyslnie -g wszedzie.

> A to fakt. Coś z kolejnością definicji makr w rpm-ie.
> W globalnych macros %_enable_debug_packages jest ustawione na
> 1 i lokalne ustawienie na 0 przykrywa nie wszystkie wystąpienia :/

w tych zagniezdzonych makrach sie jeszcz peleta __debug_package.
ja to sobie wszystko wycialem lokalnie, bo juz mnie to denerwowalo :|

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)