problem z nowym źródłem PLD :/ (fwd)

Mateusz Kamiński matipl w ds.pg.gda.pl
Czw, 8 Lip 2004, 10:52:57 CEST

Witam,
na serwerze osiedlowym wczoraj zmieniliśmy sprzęt i jak zwykle chciałem
zainstalować PLD (2.0) przez sieć z TASKu (później próbowałem z
ftp.pld-linux.org).
I niestety chyba "ktoś coś namieszał"  od projektu,
ponieważ przy
róbie instalacji 4 paczki (popt) poldek staje w miejscu. Przy wyjściu z
niego i próbie dalszej instalacji bez formatowania partycji wyrzucają się
błędy coś w stylu: error: %post(nazwa pakietu) (hgw why)
Po czym zainstalowany system nie wstaje. Próbowałem na kilku maszynach i
to samo.

Wiecie może, czy na jakiś serwerach są trzymane starsze wersje źródeł?
Ew. proszę o jakąś pomoc.

--
Mateusz 'matipl' Kamiński