problem z nowym źródłem PLD :/ (fwd)

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Pią, 9 Lip 2004, 18:07:59 CEST

Dnia Thu, 8 Jul 2004 10:52:57 +0200 (CEST)
Mateusz Kamiński <matipl w ds.pg.gda.pl> napisał:

> Witam,
> na serwerze osiedlowym wczoraj zmieniliśmy sprzęt i jak zwykle
> chciałem zainstalować PLD (2.0) przez sieć z TASKu (później próbowałem
> z ftp.pld-linux.org).
> I niestety chyba "ktoś coś namieszał"  od projektu,
> ponieważ przy
> róbie instalacji 4 paczki (popt) poldek staje w miejscu. Przy wyjściu
> z niego i próbie dalszej instalacji bez formatowania partycji
> wyrzucają się błędy coś w stylu: error: %post(nazwa pakietu) (hgw why)
> Po czym zainstalowany system nie wstaje. Próbowałem na kilku maszynach
> [...]

Nic nie wiem z tego maila :)

Z czego instalowales? z cdrom'u? dyskietek bootnet.img ?
dlaczego nie wstawalo ?
jesli chcesz to moge kiedys podejsc i luknac :)

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik