problem z nowym źródłem PLD :/ (fwd)

Mateusz Kamiński matipl w ds.pg.gda.pl
Pią, 9 Lip 2004, 19:34:25 CEST

On Fri, 9 Jul 2004, Maciej Świniarski wrote:

> Nic nie wiem z tego maila :)
>
> Z czego instalowales? z cdrom'u? dyskietek bootnet.img ?
> dlaczego nie wstawalo ?
> jesli chcesz to moge kiedys podejsc i luknac :)

Próbowałem instalować z bootnet.img, nie problem w
instalatorze, tylko jest problem z pakietami na serwerze FTP, z którego
instaluje(próbowałem z ftp.pld-linux.org oraz mirror-u na
ftp.task.gda.pl).
Wysiada podczas instalacji już w poldku, po pakiecie popt...
Albo zatrzymuje instalację, albo zaczyna przy każdym następnym pakiecie
wysypywać błędami w stylu: error:%post(NAZWA PAKIETU_ (whg why)

Po załadowaniu lilo i próbie startu z nowego systemu, wszystko się sypie.
Próbowałem instalawować 7 lipca.

W czerwcu nie miałem, żadnych problemów - ta sama maszyna.

Poradziłem sobie, że zainstalowałem MINI-ISO, a po restarcie systemu
delikatnie upgrade-owalem.

--
Mateusz 'matipl' Kamiński
administrator DS-9, pok.308