kolizje plikow

Sob, 10 Lip 2004, 19:10:03 CEST

Radoslaw Zielinski wrote:
> Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> [09-07-2004 18:53]:
>
> Nie, "mv words wordlist" w pakiecie wordlist.  Ewentualnie dodatkowo:
>
>   %post wordlist
>   cd /usr/share/dict
>   [ -e words -o -L words ] || ln -s wordlist words
>
>   %pre words
>   cd /usr/share/dict
>   [ -L words ] && rm -f words
>
> (nie pokr=EAci=B3em, mam nadziej=EA...)

Dobry pomysl, ale trzemba jeszcze rozwazyc sytuacje wyinstalowywania.

> [...]
> [...]
> [...]
>
> Jak si=EA skonfiguruje (np. w rc-inetd.conf::DENY_SERVICES), to b=EAdzie.

W %post ?
Jestes pewien, ze to bedzie dzialac ze wszystkimi inetd, jak tez nie zakloci
w wyniku doinstalowania innego *tftpd* skonfigurowanego na danym porcie ?

Jak ktos opracuje ogolne _dzialajace rozwiazanie, to nie widze przeszkod by
je zastosowac. Nie chce drugiego burdelu jak z apache/apache1 obecnie.

> Jedno bezsensowne Obsoletes mniej...

Jak robic, to konsekwentnie, wszystkie. Na razie poszlo z obsoletes.

BTW: bylo omawiane jakies rozwiazanie odnosnie wspolnych uzytkownikow.
     Zdaje sie, ze nalezy pododawac jakies provides user(...), cos jeszcze,
     pamietasz ?
  phone (48)(58) 347 14 61