kolizje plikow

Nie, 11 Lip 2004, 03:10:37 CEST

Radoslaw Zielinski wrote:
> Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> [10-07-2004 19:10]:
> [...]
> [ ...symlinki... ]
>
> %post wordlist
> cd /usr/share/dict
> [ -L words -a ! -e words ] && rm -f words

To tez. %postun
Ale myslalem tu raczej o sytuacji wyinstalowania words, gdy wordlist
zostaje. Trigger. Ladnie, nie bedzie prosto.

> dzie.
>
> Nie, $EDITORem.  Zak=B3adam, =BFe administrator zna i potrafi stosowa=E6
> zar=F3wno poldek -i, jaki i poldek -e.

> oci
>
> Pewien to za du=BFo powiedziane (nie analizowa=B3em), ale nie widz=EA, co
> mog=B3oby pa=B6=E6; trzebaby tylko jeszcze zmieni=E6 SERVICE_NAME.

> Na pewno zak=B3=F3ci; dwa na tym samym porcie nie usi=B1d=B1.  Ale to ju=BF=
>  IMO
> sprawa admina, nie RPM-a.

Chodzi o to, zeby w domyslnej instalacji nie krzyczal.

> [1]

> by
>
> S=B1 jakie=B6 przeciwwskazania, =BFeby powywala=E6 Obsoletes z us=B3ug odpa=
> lanych
> z inetd, przy zapewnieniu unikalnego SERVICE_NAME?

Z mojej strony nie ma. Chociaz przyzwyczailem sie do obecnego zachowania,
nigdy mi sie ono do konca nie podobalo.
Tyle ze "zwykli uzytkownicy" pewnie by woleli aby zostalo jak jest. Ale my
nie jestesmy dystrybucja dla "zwyklych uzytkownikow"...

  phone (48)(58) 347 14 61