tapety w PLD

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 12 Lip 2004, 09:04:37 CEST

On Sunday 11 July 2004 23:50, havner wrote:

> No moje wlasnie tez, i tak zawsze pakietowalem, a tu sie okazuje ze czesc w
> pixmaps lezy.

W takim razie trzeba zmienic właściciela tego katalogu (obecnie kdelibs). Dla
porządku nalezałoby tez zadbać o to, żeby był on niezalezny od prefixu - np.
kde pakuje swoje tapety do %{_prefix)/share/wallpapers. Podobnie było z
applnk - ktos zaadaptował natywny katalog kde ( %{_prefix}/share/applnk ) do
roli ogólnosystemowego '%_applnkdir = /usr/X11R6/share/applnk'. Potem, gdy
przechodzilismy na prefix /usr - były pretensje, że "głupie kde nie
respektuje %_applnkdir" - przydałoby się miec to na wzgledzie, by uniknąć w
przyszłosci podobnych nieporozumień.

--
Adam Gorzkiewicz