tapety w PLD

Łukasz [DeeJay1] Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 12 Lip 2004, 10:31:48 CEST

Dnia Mon, 12 Jul 2004 09:04:37 +0200
Adam Gorzkiewicz <adgor w isn.pl> nabazgrał:

> On Sunday 11 July 2004 23:50, havner wrote:
[---ciach---]
> W takim razie trzeba zmienic właściciela tego katalogu (obecnie
> kdelibs). Dla porządku nalezałoby tez zadbać o to, żeby był on
> niezalezny od prefixu - np. kde pakuje swoje tapety do
> %{_prefix)/share/wallpapers. Podobnie było z applnk - ktos zaadaptował
> natywny katalog kde ( %{_prefix}/share/applnk ) do roli
> ogólnosystemowego '%_applnkdir = /usr/X11R6/share/applnk'. Potem, gdy
> przechodzilismy na prefix /usr - były pretensje, że "głupie kde nie
> respektuje %_applnkdir" - przydałoby się miec to na wzgledzie, by
> uniknąć w przyszłosci podobnych nieporozumień.

Dać w macros %{_wallpdir} = %{_prefix}/share/wallpapers a sam katalog
należałby do X-serwera? (w końcu by móc korzystać z tapet w jakimkolwiek
WM przydałby się X-server)

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban