[java] tomcat...

Mariusz Kryński mrk w sed.pl
Wto, 13 Lip 2004, 15:17:51 CEST

W liście z wto, 13-07-2004, godz. 14:52 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Jesli podasz algorytm weryfikacji, czy zbudowany pakiet javowy nie zawiera
> fragmentow samej _javy_, ktorych rozpowszechniac _nam_ nie wolno...

Teraz już się zgubiłem. Co rozumiesz przez "samą _javę_" ? Możesz mi
podac przykład czegoś (!jdk && !jre) co zawiera "samą javę" i dlatego
nie wolno tego rozpowszechniać ? Wydaje mi się, że o tym, czy dany
program/bibliotekę w javie można rozpowszechniać czy nie decyduje
licencja tego programu/biblioteki.
Jeżeli Apache Licence mówi, że produkty Apache Foundation na niej oparte
mogą być redystrybuowane w formie źródłowej lub binarnej, to chyba nie
musimy się w nich doszukiwac "samej javy", której nie wolno nam
rozpowszechniać ?