SPECS: python-pyPgSQL.spec - fixed BRs - s/python/%%{__python}/

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Wto, 13 Lip 2004, 20:16:32 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 13 of
July 2004 19:06, Radoslaw Zielinski typed:
> Michal Chruszcz <troll w pld-linux.org> [13-07-2004 11:50]:

> Może się przydadzą, gdy ktoś wdroży u nas skrypty do pythonowych
> zależności (jakieś gotowce są w altLinux)?  Tak, jak z perlem -- jeśli
> nie ma %include macros.perl, to skrypty perl.{prov,req} nie są
> uruchamiane.

No tak, ale w macros.perl coś jest, a w macros.python nic nie ma. Jakby tego
było mało, to makra pythonowskie (jak choćby pyrequires_eq itp.) póki co
trafiają do /usr/lib/macros. A ZTCW w PLD unikamy redundacji.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery