SPECS: python-pyPgSQL.spec - fixed BRs - s/python/%%{__python}/

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 13 Lip 2004, 19:06:04 CEST

Michal Chruszcz <troll w pld-linux.org> [13-07-2004 11:50]:
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 13 of
> July 2004 11:37, Andrzej Krzysztofowicz typed:
> Pewnie można, ale nie czuję się na tyle władny, żeby zrobić masscommita
> wywalającego to w 261 plikach. Ale może są jakieś konkretne powody, dla
> których nie powinno się tego robić?

Może się przydadzą, gdy ktoś wdroży u nas skrypty do pythonowych
zależności (jakieś gotowce są w altLinux)?  Tak, jak z perlem -- jeśli nie
ma %include macros.perl, to skrypty perl.{prov,req} nie są uruchamiane.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]