SPECS: slang.spec - bcond makes no sense, just don't build this pa...

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Pią, 16 Lip 2004, 10:24:30 CEST

W liście z pią, 16-07-2004, godz. 10:06 +0200, Paweł Gołaszewski napisał
(a):

> Skoro cię nie interesuje to znajdź sobie ładnego brancha i tam się baw,
> skoro cię PLD nie interesuje.
Już się tym zająłem, jest AC-branch. Nie będziemy wstrzymywać rozwoju, już dawno mówiliśmy o tym, że HEAD != AC.