bezpańskie katalogi (bash_completion i mysql)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 16 Lip 2004, 22:33:54 CEST

On Fri, 16 Jul 2004, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Temat trzeba uporządkować - zaczeło się od bash_completion, teraz znów
> mysql..  niedługo będzie masa nowych bezpańskich katalogów.
>
> Plik z completion z subversion -> bash_completion.spec, plik z
> mysql.spec -> monit.spec.

Nie wiem jak z bash_completion, ale dla monit to zmiana jest do bani. W
tej chwili po zainstalowaniu mysql i zainstalowaniu monit mamy
monitorowanie mysqla out-of-the-pudełko. Wrzucenie uruchomionych plików do
monit to pomysł zły (dużo informacji o padnietym mysql).

> Problem nie jest z uprawnieniami do katalogu tylko do pozastawania
> bezpańskich katalogów po odinstalowaniu pakietu.
>
> Uwagi? Jeśli nie to zrobię odpowiednie zmiany.

Zaproponuj coś na te katalogi.

Mi obecny stan rzeczy nie przeszkadza, ale kompromisem może być IMO:
- bash_completion - dorzucenie do bash-a samego katalogu.
- dla monit - /etc/monit do setup albo gdzieś indziej.

Powtarzam - wyrzucenie pliku monit-a z mysql do monit spec jest pomysłem
bez sensu.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski