SPECS: skipstone.spec - changed mozilla-embedded(gtk2) inRequires...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 20 Lip 2004, 19:26:42 CEST

On Fri, Jul 16, 2004 at 09:15:16AM +0200, Jarosław Kamper wrote:

> Właśnie pod kątem mozilli 1.7.1 to zrobiłem, co jest oczywiste. To co
> mówisz, zrobiłem w mozilla-lang-pl (1.7 >=  cośtam < 1.8). Zastanawiało
> mnie jedno - po co definiuje się minmozver? Gdyby nie to, zapis który
> wyleciał by został, a tak myślałem, że minmozver ma jakieś zadanie...

minmozver - minimalna wersja mozilli, na której można _przebudować_
pakiet.
Dotychczasowa praktyka wykazała, że zbudowany pakiet nie działa
poprawnie z inną mozillą niż był budowany.
Jak będzie z 1.7.x nie wiadomo, podobno jest stabilna i mają nie psuć.
Ale nie wiem, czy tylko API, czy także ABI.

> Czyli co, dodawać (1.7 >= cośtam < 1.8), a jakby nie chciało biegać
> z 1.7.x, gdzie x >= 2, to można po prostu sednąć 1.8 na właściwe.

Wtedy to już będzie za późno - będzie można uaktualnić mozillę bez
ruszania skipstone'a...

< 1.8 na pewno musi być.
Czy ścisła zależność tak bardzo przeszkadza? I tak czas budowania
skipstone'a jest znikomy w porównaniu z czasem budowania mozilli.