SPECS: skipstone.spec - changed mozilla-embedded(gtk2)inRequires...

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 21 Lip 2004, 09:38:51 CEST

Jakub Bogusz wrote:

> minmozver - minimalna wersja mozilli, na której można _przebudować_
> pakiet.
> Dotychczasowa praktyka wykazała, że zbudowany pakiet nie działa
> poprawnie z inną mozillą niż był budowany.
> Jak będzie z 1.7.x nie wiadomo, podobno jest stabilna i mają nie
> psuć. Ale nie wiem, czy tylko API, czy także ABI.

> Wtedy to już będzie za późno - będzie można uaktualnić mozillę bez
> ruszania skipstone'a...
>
> < 1.8 na pewno musi być.
> Czy ścisła zależność tak bardzo przeszkadza? I tak czas budowania
> [...]

Teoretycznie tak, praktycznie AFAIR nie mogłem upgrade'nąć mozilli do 1.7.1, bo skipstone wymagał 1.7, po przebudowaniu skipstone wymagał dalej 1.7. Zapętlenie?

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>