SOURCES: gnome-panel-menu.patch (NEW) use menu: from gnome-vfs2-mo...

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Śro, 21 Lip 2004, 18:07:17 CEST

Dnia 21-07-2004, śro o godzinie 17:55 +0200, Artur Frysiak napisał(a):

> Mnie tam wszystko jedno. Tylko, że wtedy trzeba zrobić łatkę na
> gnome-vfs2.spec aby z default-modules.conf wywalić applications:
Czemu wywalić? Trzeba zamienić tak żeby było applications: menu

> Jest jeszcze jedna rzecz. Narazie moduł menu nie obsługuje OnlyShowIn
> ale pracuje nad tym.
Jeszcze jedna rzecz. Czy teraz user może edytować menu?

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>