SOURCES: gnome-panel-menu.patch (NEW) use menu: from gnome-vfs2-mo...

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Śro, 21 Lip 2004, 20:03:04 CEST

Dnia 21-07-2004, śro o godzinie 18:07 +0200, Grzegorz Goławski napisał
(a):

> Czemu wywalić? Trzeba zamienić tak żeby było applications: menu

dokladnie. applications:// jest uzywane w kilku miejscach w gnome, w
nautilusie chociazby, czy w control-center afair, no i chyba jest
zahardkodowane w kodzie.

--

Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl