PLD RescueCD 64bit dla amd64

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Czw, 22 Lip 2004, 16:40:57 CEST

Marcin Sztolcman (lists w urzenia.net) wrote:

> na poczatek: nie bootuje mi sie :( zostaje z czarnym ekranem zanim
> jeszcze zdazy sie pojawic jakikolwiek komunikat. raz na jakis czas
> pojawi sie napis ISOLINUX [...] (nie spisalem pelnej tresci, przy
> nastepnej oakzji to zrobie), pozniej pojawia sie komunikat w stylu:
> bootowanie nie powiodlo sie, wcisnij 'any key' zeby sprobowac ponownie.
> (oczywiscie komunikat jest po angielsku ;) )
>
> ale nie bootuje mi sie takze zwykle pld live, choc idzie juz dalej -
> pojawia sie pierwszy ekran, daje mu opcje lang=pl lc=pl noX nofb
> [...]

cuda i dziwy
Jak masz tam parządną sieciówke to zabootuj via PXE

z płytki bierzesz kernel i initrd

do pxelinux.cfg/default
label amd
  kernel vmlinuz
  append initrd=initrd root=/dev/ram0 init=/linuxrc ramdisk_size=70000

Jak skonfigurować tftp dla PXE itd:
http://syslinux.zytor.com/pxe.php

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]