PLD RescueCD 64bit dla amd64

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Nie, 25 Lip 2004, 19:25:43 CEST

Arkadiusz Patyk wrote:

> cuda i dziwy

sorki ze dopiero teraz odpisuje, ale przez pare dni nie mialem dostepu
do netu

co do RescueCD - to ja cos skopaem. o ile LiveCD 0.95 sie nie odpalalo,
o tyle RescueCD dziala (musialo sie cos wysmazyc nie tak, bo za drugim
razem na innej plytce poszlo bez zajakniecia - odpala sie i smiga)

z moich uwag: cos jest nie tak z ustawieniami pierwszej konsoli.
wystarczy na przyklad odpalenie mc lub vim, zeby 'zwariowala'. po
odpaleniu systemu z plytki od razu przechodzilem na inna konsole zeby
uniknac tych 'udziwnien'. co sie dzialo:
po odpaleniu mc czesto nie widac wpisywanego tekstu. po wyjsciu z mc
(lub po ukryciu go za pomoca ctrl+o) enter nie powoduje przejscia do
nowej linii - prompt pojawia sie obok poprzedniego, np:
[jakis prompt]#

wciskam enter, i uzyskuje:
[jakis prompt]# [jakis prompt]#

po wejsciu do vim'a czesto vim 'znika' (choc jest ciagle odpalony - w
liscie proxcesow oznaczony jako dzialajacy, nie spiacy), pokazuje sie
prompt, i znow enter nie powoduje przejscia do nowej linii. etc etc -
rozne werje i kombinacje. na innych konsolach to sie nie dzialo

no i na pierwszej konsoli zawsze pojawia sie trzykrotnie 'read
/usr/share/doc/faq.txt' zaraz po odpaleniu

poza tym wg mnie wszystko ok i smiga - zainstalowalem w chroocie system,
za pomoca mdadm zrobilem sobie macierz, poldkiem podociagalem pare
rzeczy, i nie bylo zadnych problemow. fajnie ze laduje sie do ramu,
moglem wyjac plyte i spokojnie powgrywac inne rzeczy :)

> Jak masz tam parządną sieciówke to zabootuj via PXE
>
> z płytki bierzesz kernel i initrd
>
> do pxelinux.cfg/default
> label amd
>   kernel vmlinuz
>   append initrd=initrd root=/dev/ram0 init=/linuxrc ramdisk_size=70000
>
> Jak skonfigurować tftp dla PXE itd:
> http://syslinux.zytor.com/pxe.php

za to dzieki - jeszxcze w przyszlosci pewnie sie przyda ;)

pozdro
	MySZ

--
[     Marcin ``MySZ`` Sztolcman     ]