wlasnosci katalogow

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 25 Lip 2004, 15:13:34 CEST

On Sun, Jul 25, 2004 at 02:21:32PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> nie wiem

> nie wiem

Kiedyś to wywaliłem (pliki, nie katalogi) z gettexta - w sumie można by
dodać (pliki z powrotem, a katalogi do glibc).
To jest używalne poprzez $LANGUAGE.

> dodane do glibc (ale interlingua nie jest wspierana...)

> nie wiem - to raczej jakis zart; na moje mozna wyciac razem z zawartoscia

elinks
hm, może przez $LANGUAGE zadziała.

> niewspierane locale - nie wiem.

Znalazłem - tylko które to li, li_NL czy li_BE? :)
Pliki z definicjami tutaj (a przy okazji także dolnosaksońskie(?)):
http://sources.redhat.com/ml/bug-glibc/2004-01/msg00019.html

> niewspierane locale - nie wiem.

nso_ZA(?) - ale nie mogę znaleźć definicji
Może się spytać opiekuna - ich zespół:
http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=nso

> nad tym sie jeszcze zastanawiam

uz_UZ w glibc jest łacińskie, uz_UZ w cyrillic w cyrylicy
W Mandrake robią uz_UZ w Latn przez skopiowanie uz_UZ.
Gdzieś indziej jest jeszcze uz_UZ w Cyrl

> niewspierane locale - nie wiem.

To samo co z nso
http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ven