wlasnosci katalogow

Nie, 25 Lip 2004, 21:01:10 CEST

Jakub Bogusz wrote:
[...]
> [...]

Moze dodac jakies locale ia_* i eo_* ?

> Znalazłem - tylko które to li, li_NL czy li_BE? :)
> Pliki z definicjami tutaj (a przy okazji także dolnosaksońskie(?)):
> http://sources.redhat.com/ml/bug-glibc/2004-01/msg00019.html

Jaka roznica ? Dodac oba...

> uz_UZ w glibc jest łacińskie, uz_UZ w cyrillic w cyrylicy

Z czego to wynika ?

[root w kufel locale]# cat uz/charset
utf-8

Ze swieca szukac plikow w uz/LC_MESSAGES/ , ktore nie sa w cyrylicy.
Sa dokladnie dwa: gtk20*
Zreszto literalnie powielone w uz w Latn.

Cos jest tu chyba nie tak ?

> W Mandrake robią uz_UZ w Latn przez skopiowanie uz_UZ.
> Gdzieś indziej jest jeszcze uz_UZ w Cyrl

  phone (48)(58) 347 14 61