rc-scripts

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Wto, 27 Lip 2004, 07:09:54 CEST

On Prickle-Prickle, Confusion 63, 3170 YOLD, Konopko Grzegorz wrote:

> "Znacznie" to takie pojęcie względne. Przecież to zegar i ma wskazywać godzinę
> możliwie dokładnie. O ile wiem nie praktykuje się tego typu rozwiązań.

I podczas prawidłowej pracy systemu zegar systemowy chyba jest
dokładniejszy od biosowego, prawda?  Przynajmniej na serwerze, gdzie
z crona mam synchronizację po NTP...  a zegar sprzętowy powinien w takim
przypadku tylko ,,cache'ować'' czas gdy komputer jest wyłączony
-- wtedy powinno się zachować zegar przy gaszeniu systemu.  Taka
możliwość (jeśli nie na stałe, to chociaż ustalana z poziomu
/etc/sysconfig) byłaby IMO jednak sensowna.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...więc chwytam kraty rozgrzane do białości, twarz moją widzę,