SPECS: python-pyPgSQL.spec - fixed BRs - s/python/%%{__python}/

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 28 Lip 2004, 10:11:11 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 13 of
July 2004 12:39, Andrzej Krzysztofowicz typed:

> Sorry, ze jeszcze raz: jesli nikt przez pare dni nie zaprotestuje, to
> czuj sie wladny.

Z powodu różnego rodzaju wyjazdów oraz zapomnienia o całej sprawie poczekało
nawet dłużej.

Miałem pewne wątpliwości, czy podbijać release, ale uznałem, że nie jest to
na tyle ważna zmiana, żeby musiało to od razu wchodzić. Zwłaszcza, że to
odgrywa rolę jedynie w czasie budowania, kiedy można dowolnie to rzeźbić.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery