SPECS: issue.spec - removed \ec from issue (needed for mingetty --...

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 29 Lip 2004, 22:02:39 CEST

On Thursday 29 of July 2004 16:22, qboosh wrote:
> Author: qboosh                       Date: Thu Jul 29 14:22:11 2004 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - removed \ec from issue (needed for mingetty --noclear to work)

> -c
[...]
> http://cvs.pld-linux.org/SPECS/issue.spec?r1=1.42&r2=1.43&f=u
Coś jest nie tak - efekt u mnie jest taki, że na pierwszej konsoli zostaje u
mnie cały "pierdolnik postartowy" ;) - tzn. wszystkie ...[ZROBIONE], ...
[DONE] itp. Issue wyświetla się na dole. Logowanie się i wylogowywanie na I
konsoli - kilka razy -> zostaje kilka issue "jedno pod drugim"; samo
naciśnięcie entera też powoduje, że na ekranie jest też kilka issue na
pozostałych konsolach (ale wylogowanie się czyści ekran i ustawia issue na
górze, jak dawniej). A minicom ... cóż, nie jest idealny - ja np.
przyzwyczajony jestem, że loguję się przez niego CAPSAMI (wprowadzam małe
litery, ale co innego wyświetla - uderzenie kilka razy w enter "pomaga mu").

--
Tomasz Wittner