SPECS: issue.spec - removed \ec from issue (needed for mingetty --...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 29 Lip 2004, 22:09:08 CEST

On Thu, Jul 29, 2004 at 10:02:39PM +0200, Tomasz Wittner wrote:

> [...]
> Coś jest nie tak - efekt u mnie jest taki, że na pierwszej konsoli zostaje u
> mnie cały "pierdolnik postartowy" ;) - tzn. wszystkie ...[ZROBIONE], ...
> [DONE] itp. Issue wyświetla się na dole. Logowanie się i wylogowywanie na I
> konsoli - kilka razy -> zostaje kilka issue "jedno pod drugim"; samo
> naciśnięcie entera też powoduje, że na ekranie jest też kilka issue na
> pozostałych konsolach (ale wylogowanie się czyści ekran i ustawia issue na
> górze, jak dawniej).

Jak chcesz czyszczenie ekranu, usuń --noclear z wywołania mingetty
w inittabie.
To było tam wpisane właśnie żeby nie były czyszczone komunikaty po
starcie systemu - przydatne do diagnostyki.