XFree vs X11

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 30 Lip 2004, 11:46:30 CEST

On Fri, Jul 30, 2004 at 11:32:37AM +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> W Th będzie debrix, a to jest jeszcze inna bajka.

Może będzie, może nie - za dużo niewiadomych.
W jakim kierunku pójdzie X.org, jak będzie wyglądał rozwój Xservera
do xlibs (kdrive/debrix/???).

Na razie w (bootstrapie) Th jest X11 z X.org.

> XFree86 na AC-branch,
> a w HEAD proponowałbym bawić się z xlibs...

Na DEVEL raczej, bo nie ma jeszcze działającego serwera do xlibs.
Nie dam się wrobić, żeby mi Xy przestały działać (mimo tego, że rzadko
używam) ;P