XFree vs X11

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 30 Lip 2004, 13:19:29 CEST

On Fri, Jul 30, 2004 at 12:01:45PM +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Xserverem do xlibs będzie debrix i nie ma innego wyjścia. Jedyne pytanie
> jakie pozostaje, to kiedy debrix będzie maił wszystko co ma monolityczne
> drzewo (głównie chodzi o egzotyczne drivery itd.)
>
> Kdrive jest bardziej przydatne do zastosowań embedded i takie pewnie
> pozostanie (zwłaszcza po zmerdżowaniu Composite do X.org/debriksa).

> Jest. debrix*.spec

Czyli nie ma ;P
Nawet w xlibs są poważne braki - libGL i libGLU.

> Do nvidii też coś jest, ale nie spaczkowane. ;)

Pudło.

Gdzie jest aktualne repozytorium debriksa?
Na http://debrix.freedesktop.org/ piszą o jakimś archu, ale nie ma
informacji jak obejrzeć bez ściągania.
Na http://xserver.freedesktop.org/ jest link do viewcvs, tam są moduły
debriksowe, ale np. -driver-ati tam nie ma.
A w -driver-tdfx widzę tylko jakiś "initial import".
I napisane "GLX (not started)".