pytanie o hostname

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pią, 30 Lip 2004, 21:21:22 CEST

On Fri, Jul 30, 2004 at 08:32:05PM +0200, Marcin Król wrote:

> Nie tylko postfix. Proftpd np wogole wtedy nie wstaje, i kilka innych
                     ^^^^^^^ - NIE ?!?!
oj chyba za dużo popiłem...
albo Ty...
mam proftpd na inetd i działa
> tez sie krzaczy (dokladnie nie pamietam ktore bo od zawsze daje tam
> pelna nazwe hosta).

hmm... mam host'a wpisznego tylko w /etc/sysconfig/network
a domenę w resolv.conf i mi jakoś wystarcza...

no są też jakieś wpisy w /etc/hosts
i w niektórych plikach konfiguracyjnych
ale te to chyba nie dotyczą proftpd
a i tak działa...

:wq

--
Sparky{PI]

** Bóg migrował z Windowsa na Linuxa.
** (BASH): 374956 NO PROCESS KILLED...
** -K###a, na Ziemii jest już przeludnienie! Jak tu się zabija?!
** Na windowsie to przynajmniej sami umierali... I co to są te zombi ?!
[http://comic.escomposlinux.org/]