Ktoś mi to może wytłumaczy...

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Sob, 31 Lip 2004, 13:19:12 CEST

On Saturday 31 of July 2004 12:45, Tomasz Pala wrote:
[...]
> Szkoda, że wątek nie pojawił się dzień wcześniej;)
Tak samo żałuję, że wcześniej nie znałem ccache - teraz, jak mi się wyłoży w
środku kompilacja przy budowaniu paczki, to przynajmiej następne podejście
trwa krócej.
[...]
> Możliwe, że na "średnim" łączu developera PLD 1MB ściągnie się szybciej?
> ;P
Zależy kto czym dysponuje, ale bzip2 ... cóż - po dzisiejszych swoich testach
uważam, że powinien zginąć ;). Swoją drogą mandrake zrobiło kiedyś "niezły"
biznes, zmieniając kompresję manuali z gz na bz2 (zwłaszcza, że odpakowywanie
gz trwa 10x szybciej).
--
Tomasz Wittner