Ktoś mi to może wytłumaczy...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 31 Lip 2004, 12:45:48 CEST

On Sat, Jul 31, 2004 at 11:19:16 +0200, Tomasz Wittner wrote:

> Pyt. to "5 -7 times slower" tyczy się pakowania, czy odpakowywania? To drugie
> jest chyba znacznie szybsze.

AFAIR to cechą bzipa jest to, że się cholernie długo właśnie
ROZpakowuje.

> B. dobra okazja, żeby zrobić

Szkoda, że wątek nie pojawił się dzień wcześniej;)

> echo "%_binary_payload w1.gzdio" >> ~/.rpmmacros
> Po skończeniu takiej roboty zmienić/usunąć.

Nie, wpisuję to sobie na stałe. I tak po zrobieniu rpma commituję speca
i sources, po czym sam pakiet wywalam.

> Mozliwe, że na "średniej" maszynie szybciej zostanie "odpakowane" 1MB bzipa?

Możliwe, że na "średnim" łączu developera PLD 1MB ściągnie się szybciej?
;P

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/