Re: kernel 2.6.5 i rmmod używanego modułu

Łukasz Jarosław Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Śro, 2 Cze 2004, 22:22:41 CEST

Witam

W liście z dnia 2 czerwca 2004 (11:19:22) można przeczytać:

> Ale powiedz  mi, tak z  ręką na  sercu, po co  usuwasz sobie
> stołek,  na  którym  siedzisz? Jaka  jest  intencja  takiego
> działania?

A powiedz mi, jeżeli przez całe życie stałby za Tobą Aniou Stróż [1] i by
Ci podpowiadał "nie wyciągaj sobie stołka spod zadu" to nauczyłbyś się że
nienależy tego robić. Ale mimo wszystko, nawet jak już to robiłeś, to
ktoś Cię powstrzymywał (Device or resource busy), a nagle nie ma ochrony
to mozna sobie to dupsko obić.

Whatever. Bezsensowność mojej wypowiedzi tylko potwierdza fakt, że jakie
kolwiek usprawiedliwianie tego błędu jest bez sensu.

PS. $ cat /proc/sys/dev/sensors/baseciq/sensor1
38

[1] Zbieżność imion, nazwisk, pseudonimów jest zupełnie przypadkowa.
--
Łukasz Jarosław Mozer
http://www.baseciq.org