[mini anonsik] kernel: exec-shield + NX.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 3 Cze 2004, 11:13:19 CEST

W liście z czw, 03-06-2004, godz. 10:37 +0200, Paweł Sikora napisał:
> wersja 2.6.7-0.13 zostala uzbrojona w najnowszego exec-shielda
> wykorzystujacego sprzetowa, lub programowa blokade niewykonywalnych
> stron pamieci. tam gdzie sie da, exec-shield wykorzsytuje bit NX
> zaimplementowany m.in. w procesorach amd64, p4-prescott, czy transmeta.

Jakiegoś prescotta 3,2GHz na labie mam, jakieś howto jak testcase
przygotować czy coś innego? Czy nie trzeba testować?

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.