budowanie bootkietki

Radosław Kintzi rkintzi w paf.com.pl
Czw, 3 Cze 2004, 11:20:10 CEST

Próbuje zbudować instalator. Zgodnie z tym co jest w module bootdisk w
pliku INSTALL stworzyłem chroota z uClibc i buduje pakiety. Problem w
tym, że ash.spec się nie buduje bo nie wie skąd brać nagłówki. Jest na
to jakiś sposób. Widze w specu bcond with dietlibc, może trzeba podobny
stworzyć dla uClibc? Czy sprawa może być spowodowana, tym, że na
chroocie mam pakiety i686 (przez co musiałem poprawić BOOT tak by nie
robił s/i.86/i386/)

Zamierzam dodać wsparcie dla stacji dyskietek usb do instalatora (tak,
żeby można na tym zapisywać konfiguracje). Być może też inne urządzenia
usb-storage. Uwagi, wskazówki mile widziane.

Pozdr,
--
Radosław Kintzi <Radoslaw.Kintzi w paf.com.pl>