Patch dla pine'a

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 5 Cze 2004, 16:06:13 CEST

On Fri, 28 May 2004, Jakub Bogusz wrote:
> Raczej do wyrzucenia lub przepisania. Ten kod musi zginąć.

Kod? Niewątpliwie. To jest wiele lat zaszłości (teraz to już chyba ponad
20 :) ). Tyle, że to działa i ja się bardzo chętnie przesiądę na projekt,
który będzie przepisaniem pine na jakiś ludzki kod. Tyle, że takiego jak
dotychczas nie ma (od razu - mutt dla mnie nie jest alternatywą,
próbowałem).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski