Nadmiarowe patche

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 8 Cze 2004, 09:38:16 CEST

W liście z pon, 07-06-2004, godz. 23:50 +0200, Jakub Piotr Cłapa napisał
(a):
> Nie byłeś nigdy na #PLDhelp?! ,,Żałuj synu, żałuj...''

Nie żałuję, opuściłem ten "kanał" - w przenośni i dosłownie dwa albo
trzy lata temu, kiedy jego poziom zrównał się z tym co pływa w rurach
pod ulicami miast.

> Przydatność... Poprawienie wyglądu to też swego rodzaju przydatność.

Poprawienie wyglądu dla jednych, dla innych nie, De Gustibus Non Est
Disputandum - jak to mawiali starożytni rosjanie na placu czerwonym.

> Pisząc o ,,ideologicznej'' negacji miałem na myśli negacje jakichkolwiek
> specy dodawanych na poziomie distro, a nie u autora.

Nie neguję wszystkich, bo znam opór materii niektórych autorów przed
dodaniem patchy z obcego źródła. Chodzi mi tylko i wyłącznie o takie
"cukierkowe" dodatki.

Pozdrawiam

	Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.