IMAP...

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Nie, 6 Cze 2004, 22:42:04 CEST

> IMHO w RA-branch_general można bez wahania. Trzeba tylko pamiętać, aby
> wszystko zlinkowane/cokolwiek (np. php) było przebudowane z nowym
> IMAPem...

BTW: czy komus imaps i ipop3s dziala z uzyciem pliczkow
/etc/sysconfig/rc-inetd/imaps i /etc/sysconfig/rc-inetd/ipop3s
przychodzacych z paczka? U mnie te pliczki nigdy nie dzialaly prawidlowo
bez zmiany SERVER na tcpd. I jeszcze jedno. Ani imaps ani ipop3s nie
dzialaja dopoki nie wygeneruje sie certyfikatow. Moze by dostarczac
przykladowe wraz z paczka jak np w mod_ssl do apache'a?

M.