IMAP...

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 7 Cze 2004, 07:15:07 CEST

Dnia nie 6. czerwca 2004 22:42, Marcin Król napisał:
> [...]
Jeżeli rzeczywiście trzeba przebudować rzeczy zależne od imap-uw w związku z
nową wersją tegoż, to nie jestem pewien, czy dobrym pomysłem jest wrzucanie
go do Ra.

> BTW: czy komus imaps i ipop3s dziala z uzyciem pliczkow
> /etc/sysconfig/rc-inetd/imaps i /etc/sysconfig/rc-inetd/ipop3s
> przychodzacych z paczka? U mnie te pliczki nigdy nie dzialaly prawidlowo
> bez zmiany SERVER na tcpd.
U mnie pop3s działa na oryginalnej zawartości pliku
/etc/sysconfig/rc-inetd/ipop3s z PLD 1.0 .

Co do uruchamiania ipop3s/imaps via tcpd -
imap-common-2001a-10:/usr/share/doc/.../SSLBUILD.gz:
NOTE: do *NOT* use TCP wrappers (tcpd) for the imaps and pop3s services!  I
don't know why, but it doesn't work with TCP wrappers.
To jest nadal aktualne?

> I jeszcze jedno. Ani imaps ani ipop3s nie
> dzialaja dopoki nie wygeneruje sie certyfikatow. Moze by dostarczac
> przykladowe wraz z paczka jak np w mod_ssl do apache'a?
Ścieżek do certyfikatów, w takich pakietach jak imap-uw, trzeba szukać przez
strace (tak jest najszybciej) - przykładowy plik mógłby być pomocny mniej
doświadczonym, jeśli chodzi o jego lokalizację.

--
Tomasz Wittner