IMAP...

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Pon, 7 Cze 2004, 08:26:42 CEST

> Jeżeli rzeczywiście trzeba przebudować rzeczy zależne od imap-uw w związku z
> nową wersją tegoż, to nie jestem pewien, czy dobrym pomysłem jest wrzucanie
> go do Ra.

Poki co do Ra nie bede wrzucal.

> U mnie pop3s działa na oryginalnej zawartości pliku
> /etc/sysconfig/rc-inetd/ipop3s z PLD 1.0 .

Hm. U mnie na oryginalnych zawsze bylo "Connection unexpectedly closed
by server". Weird.

> Co do uruchamiania ipop3s/imaps via tcpd -
> imap-common-2001a-10:/usr/share/doc/.../SSLBUILD.gz:
> NOTE: do *NOT* use TCP wrappers (tcpd) for the imaps and pop3s services!  I
> don't know why, but it doesn't work with TCP wrappers.
> To jest nadal aktualne?

Chyba nie. Odkad siegam pamiecia wstecz, uzywam obu na tcpd i dzialaja
pieknie. Ale niech inni uzywajacy tez sie wypowiedza :)

> Ścieżek do certyfikatów, w takich pakietach jak imap-uw, trzeba szukać przez
> strace (tak jest najszybciej) - przykładowy plik mógłby być pomocny mniej
> doświadczonym, jeśli chodzi o jego lokalizację.

Tak sobie mysle... Jezeli wrzucac dummy certificates to takim ukladzie
bedzie konieczny require openssl, zeby bylo w systemie
/var/lib/openssl/certs przed zainstalowaniem pakietow. Nie wiem czy to
dobry pomysl.

M.