Propozycja nowych makr rpma.

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 7 Cze 2004, 10:43:00 CEST

Dnia nie 6. czerwca 2004 10:57, Arkadiusz Patyk napisał:

> IMHO jest, spece były by  krótsze ;)
Krótsze byłyby, gdyby nie te wszystkie tłumaczenia suahili - vim się zacina
podczas przewijania, jak musi parsować tyle tekstu. I zanim człowiek dokopie
się do sedna przez te wszystkie chińszczyzny ... - może w przyszłości
znajdzie się na to jakiś sposób. I objętość specy nie była moją najważniejszą
motywacją dla powstania nowych makr ;->.

A wracając do tematu: za wyrażone poparcie entuzjazm, w nagrodę, możesz zostać
testerem ;-):
http://test.mmt.pl/pld/rpm/rpm.macros (cat rpm.macros >> ~/.rpmmacros)
http://test.mmt.pl/pld/rpm/stunnel.spec
Inni też się mogą przyłączyć. Oczywiście zrzekam się odpowiedzialności za
wszelkie szkody. U mnie to działa - nie podobają mi się tyllko nazwy makr -
z __ na początku - nie wiem, jaki schemat nazewnictwa przyjęło się stosować.
Skrypty były robione na podstawie {apache,squid}.spec.
--
Tomasz Wittner