Wielkość specy

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 7 Cze 2004, 23:32:29 CEST

Tomasz Wittner wrote:

> Krótsze byłyby, gdyby nie te wszystkie tłumaczenia suahili - vim się zacina
> podczas przewijania, jak musi parsować tyle tekstu. I zanim człowiek dokopie
> się do sedna przez te wszystkie chińszczyzny ... - może w przyszłości
> znajdzie się na to jakiś sposób. I objętość specy nie była moją najważniejszą
> motywacją dla powstania nowych makr ;->.

To jest prawda - warto byłoby jakoś uprościć tłumaczenia. A może
zwyczajnie dopisać makra foldingu do vima? Niech zwija wszystkie
tłumaczenia i zostawia tylko wersję eng widoczną gołym okiem. Muszę się
w końcu wgryźć w to i podociągać niektóre sprawy jeśli chodzi o spece w
moim ulubionym edytorze.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa