[pld ac dvd?]

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 7 Cze 2004, 13:24:12 CEST

On Mon, Jun 07, 2004 at 01:13:05PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> rm -f iso/1.0/ppc/* ?
ukhm.. z ppc nie mam w tej chwili nic wspólnego więc się nie będe
wypowiadać.
ale odnośnie sparca jeżeli takie jest - nie wyobrażam sobie sytuacji
żeby było takie iso do czegokolwiek przydatne...

> BTW: dla alphy _bootowalnego_ iso i instalataora z konfiguracja startu
>      systemu nie zrobisz. Dla sparca chyba tez...
jakbym miał czas...
technicznie nie ma z tym większych problemów.
a przynajmniej nie większe niż dla x86.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała