[pld ac dvd?]

Pon, 7 Cze 2004, 22:40:39 CEST

The Undefined wrote:
> jakbym miał czas...
> technicznie nie ma z tym większych problemów.
> a przynajmniej nie większe niż dla x86.

Dla alphy z ARC _nie zrobisz_.
Startuje poprzez podanie w PROMie (ichni BIOS, nie znalazlem sposobu na
automatyczna modyfikacje; moze jakos via nvram)
- partycji boot (FAT lub NTFS, nie wiem, moze zaakceptuje tez isofs),
  zawierajacej bootloader + milo
- pliku bootloadera
- jako parametry - sciezki do milo, pliku kernela i opcji dla niego z
  obowiazkowa root=...

  phone (48)(58) 347 14 61